AuerbargPlatform penangkapan trekPeranan rawatan penyelesaian

  • masa pelepasan:2024-04-26 22:52:21
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:197
  • Penerangan pantas:

    Auerbarg,AuerbargJembatan naik bimbit 10 ton,Semakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa p

Kandungan artikel
AuerbargJembatan naik bimbit 10 ton,

Semakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.

Apabila melepaskan berlaku, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.

AuerbargKapasiti muatan berat:

Selepas pemasangan platform angkat pelarasan perlu dibuat, kerana tiada siapa yang boleh memasang platform angkat sepenuhnya dalam satu kali. Jadi penyesuaian perlu dibuat selepas pemasangan. Ini boleh memastikan platform angkat yang dipasang mempunyai jaminan kualiti dan jaminan efisiensi. Pelarasan ini melibatkan selaraskan jarak antara gear. Atau periksa diameter perlengkapan. Semua ini adalah penyesuaian kunci. dengan pembangunan cepat teknologi, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan sehari-hari kita. yang biasa ialah platform angkat alium alium. jadi, mari kita perkenalkan diri kepada anda.

GumdagDi atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.

I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.


AuerbargPlatform penangkapan trekPeranan rawatan penyelesaian



Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Apabila digunakan, bangkitkan empat pilar platform operasi, kemudian masukkan paip tarik dan cahaya pinggir ke dalam kandang kunci pilar, pasang bingkai tengah, dan letakkan plat platform. Platform operasi ini juga boleh disesuaikan untuk ketinggian berbeza mengikut keperluan laman pembinaan. Penyesuaian tinggi dicapai dengan menyesuaikan panjang palang skru di bawah empat pilar platform. After the construction is completed, it can be transported.

Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform,AuerbargPlatform penangkapan kargo jenis kereta api, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?

Jabatan PemasaranPemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Regarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracket

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan,AuerbargJembatan boarding tetap, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?


AuerbargPlatform penangkapan trekPeranan rawatan penyelesaian



Peraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai Peningkatan

Kualiti tertinggiTahap angkat bukan gunting jenis peralatan mekanik angkat hidraulik yang menggunakan

Sistem hidraulik produk disediakan dengan peranti perlindungan keselamatan anti jatuh dan overload, dan butang operasi boleh ditetapkan pada setiap tingkat dan bangku kerja platform untuk mencapai berbilang-titik.

[UNK][UNK]?? Hidden danger investigation relies on joint efforts from all aspects:?? Perusahaan pembangunan adalah tanggungjawab utama untuk mengenali bahaya tersembunyi dalam lif pembangunan. Mereka patut kuatkan pemeriksaan sehari-hari dan pemeriksaan biasa, dan memeriksa dengan hati-hati struktur besi, peranti elektrik, dan peranti transmisi lif pembangunan

AuerbargSemak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih

Apabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam, perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini, platform angkat bukan lagi peranti istimewa ia hanya alat yang biasa digunakan oleh orang. Walaupun ia adalah alat, kita juga perlu menyimpannya dan menyimpannya.

Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.


HoustonMaklumat produk lain
  • EpePenyesuaian platform angkat hidraulikSebut harga kos terkini

    EpePenyesuaian platform angkat hidraulikSebut harga kos terkini

  • EpeJembatan naik bimbit hidraulikKualiti mana yang bagus

    EpeJembatan naik bimbit hidraulikKualiti mana yang bagus

  • RadomskoJembatan boarding jenis platformMulakan model pemasaran baru

    RadomskoJembatan boarding jenis platformMulakan model pemasaran baru

  • RadomskoPlatform penunggang jenis trek panduanMenggalakkan pembangunan masyarakat

    RadomskoPlatform penunggang jenis trek panduanMenggalakkan pembangunan masyarakat

  • RadomskoTingkat Kecil Dalam Rumah VillaBerikan jaminan bekalan gas asli

    RadomskoTingkat Kecil Dalam Rumah VillaBerikan jaminan bekalan gas asli

  • KurumeSerye TransformerPenggunaan ciri produk

    KurumeSerye TransformerPenggunaan ciri produk

  • KetaiPersediaan jadual angkat hidraulik bergerakPeluang baru untuk pembangunan

    KetaiPersediaan jadual angkat hidraulik bergerakPeluang baru untuk pembangunan

  • KetaiJembatan naik hidraulikRamalan arah aliran

    KetaiJembatan naik hidraulikRamalan arah aliran

  • segera:Peringatan: Maklumat AuerbargPlatform penangkapan trekPeranan rawatan penyelesaian memberi anda AuerbargPlatform penangkapan trekPeranan rawatan penyelesaian oleh syarikat kami, perkhidmatan AuerbargPlatform penangkapan trekPeranan rawatan penyelesaian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AuerbargPlatform penangkapan trekPeranan rawatan penyelesaian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AuerbargPlatform penangkapan trekPeranan rawatan penyelesaian. AuerbargPlatform penangkapan trekPeranan rawatan penyelesaian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AuerbargPlatform penangkapan trekPeranan rawatan penyelesaian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!